Bakıcım Bir Vampir


Bakıcım Bir Vampir bir Disney Channel orjinal dizisidir. Annesi ve babası Ethen'ın kardeşine iyi bakamayacaklarını düşündükleri için eve bir bakıcı alırlar. Ama Ethen ve arkadaşı Benny bu bakıcının vampir olduğunu öğrenirler. Ve sonraki bölümlerde isi bu üç oyuncunun maceraları anlatılır.

Açılış Teması


Karakterler


Sarah (Vanessa Morgan): Ethen ve Jane'in bakıcısı. O bir vampir!


Ethan (Matthew Knight): Jane'in abisi. Benny'nin en iyi arkadaşı.



Benny (Atticus Mitchell): Ethen'ın en iyi arkadaşı.


Erica (Kate Todd): Sarah'nın en iyi arkadaşı. Sonradan vampir olmuştur.


Rory (Cameron Kennedy): Ethen ve Benny'nin arkadaşı. Aslında Ethen ve Benny onu pek sevmezler. Sonradan vampir olur.

18 yorum:

özlem avcı

bende vampir olmak istiyorum yardım edin arkadaşlar hııııııhhhhhh

aysun ruli

çok olursun özlem öle bişi yok :D

muhammet çetin

2. sezon yayınlandı 3. sezon türkiyede heycanla bekleniyor sanırım bu ağustos veya eylülde disney channel UK da yayınlanıcak ama henüz disney channel
TR de ne zaman yayınlanıcağı bilinmiyor sanırım disn.ch. uk da 3. sezonun finali olduktan sonya türkiyede yayınlanıcak

gizem özen

arkadaşlar neden bakıcım bir vampirin 2. sezonunu izleyemiyorum lütfen yardım edinn

Hasta La Vi2

2. sezon bölümleri Disney Channel'da bir ara yayınlanmış. Ama artık yayınlanmıyor. Ben aradım ama bulamadım. Bulsam ben de izleyecektim. Altyazı da aradım ama hiçbir yerde yok. Üzgünüm.

bestami

arkadaşlar 2 sezonu şahane film den izleyebilirsiniz

fahri

arkadasler burda 2. sezon var ızleye bılırsınız http://www.sahanefilm.com/category/4-yabanci-diziler/%E2%96%93%E2%96%93-bakicim-bir-vampir/

fahri

3. sezon cıkacakmı arkadaslar

fahri

vampir ola bılsem keske :) vampir olmayı arastıracam :)

ilayda saydam

3. sezonnnnnnnnnnnnn delircem 3. sezonu istiyorummmmmmm

sinan orbay

3. sezoonnnu çıkarssın artık disney channell ! 3. sezon çıkcak mı diyenler zaten şu an çıkmıştır amerikada niye mi ethan fln 19 yaşında 20 sine gircek bu diziyi 17 yaşında çektiler :D yani 3. sezonuda ya çıkmıştır yada son bölümünü fln yapıolardır :D

sinan orbay

Bu arada vampir var ama kan emici değil :D dişleri bile çok az uzun :D sadece yanaklarınca sanki çalamış gibi bir işaret var ve çökük ayrıca ölümlüler
vampir : VC17 virüsünün vücuttaki sindirim sinir ve kas hücreleri üzerinde gerçekleştirdiği mutasyondan ortaya çıkmış bir hastalıktır. Dişleriyle ısrakak kan içemezler :D ama damarın belliyse :D ıssrır dişleri az da olsa sivri kan içiyiyolar çünkü vücuttları kas sindirim sorunu yaşıyor vampiriliğin bulaşması zor ayrıca korkunç bi hastalık ölümszülük uçmak falan yalan bu hastalık VC17 virüsü ama millet vampire takmış ...
Vampirler güneş ışığına çıkabilir, güneş ışığına sadece alerjik boyutta duyarlılıkları vardır. Güneş ışığının vampir genli birine yapabileceği en büyük zarar deride dökülme veya kızarmalar ile nefes darlığı olacaktır.
DAHA FAZLASI İÇİN AYRICA KAYNAĞIM BU : http://www.goktepeliler.com/forums/showthread.php?t=8171 BAKSIN İSTEYEN

ŞULE ELİF SİNANOĞLU

off ya bi sitede 3.sezon olmucak diyo doğru mu

ŞULE ELİF SİNANOĞLU

lütfen cevap verin

Barbaric Samxp

Ben en çok bennyi seviyorum

Yasin Aktürk

3. sezon olmiyicak beklemeyin boşuna :/

aliosman öz

3. Sezonu bari altyazılı olarak flan koysunlar o kadar millet bekliyor

Yasin Aktürk

3. sezon yok alt yazılı koyamazlar :) Bitmiş dizinin yeni bölümlerini çıkartamazlar yani

Yorum yaz...