Zack & Cody Güvertede


Zack & Cody Güvertede bir Disney Channel orijinal dizisi. Zack & Cody'nin Lüks Yaşamı'nın devam dizisidir. Bu dizide Zack ve Cody yine vardır. Ama bu sefer Tipton Hotel'de değil S.S. Tipton'dadırlar. Orada 7 Seas High adlı okula giderler. Yeni arkadaşlar bulurlar.
Dizi eski oyuncu kadrosunda küçük bir değişiklik olmuştur. Ashley Tisdale yerine Debby Ryan (Bailey Pickett) gelmiştir. Maddie (Ashley Tisdale) Boston'da üniversiteye gitmektedir; bu yüzden bu yolculukta yoktur, fakat "Maddie Güvertede" adlı bölümde diziye konuk olmuştur.
Dizi ilk önce Disney Channel'da yayınlandı.Sonra Disney XD ile beraber yayınlandı. Şu anda ise hem Disney XD'de hem de Disney Channel'de yayınlanıyor.
Zack ve Cody'nin Lüks Yaşamının "Let Us Entertain You" adlı bölümünde S.S Tipton gözükmüştür.

Açılış Teması

~ Sezon 1 ~

~ Sezon 2 ~


~ Sezon 3 ~


Karakterler


Zachary Zack Martin: Zack (Dylan Sprouse) ikizinden on dakika önce doğmuştur.Hobileri; kaykay yapmak, kızlarla flörtleşmek ve Cody`yi sinir etmektir. "S.S. Tipton"daki en büyük amacı macera yaşamaktır, fakat kötü notlar aldığı için bu hayalini gerçekleştiremez. Geminin içecek barında çalışmaktadır.3.Sezondan itibaren Maya Bennet (Zoey Deutch) ile birliktedir.


Cody Martin: Cody (Cole Sprouse) tam bir örnek öğrencidir. Ama aşk konusunda da Zack'ten farklıdır. Cody iç güzelliğe önem vermektedir ve böyle bir ilişki aramaktadır, Zack buna karşın dış güzelliğe önem verir ve birçok kızla çıkar. Cody başlangıçta gemide yaşamaktan hoşlanmaz. Ama artık odasını Zack'le paylaşmak zorunda olmadığı için de mutludur. Fakat yeni oda arkadaşı Woody de Cody ile tamamen zıttır. Cody'nin hiç hoşuna gitmese de Zack yüzünden gemide havlucu-çocuk olarak çalışmaktadır. Bailey'ye âşıktır ve ikinci sezon sevgili olurlar. 3. sezonda ayrılır fakat 3 bölümden oluşan TWİSTER adlı bölümde sevgili olurlar.(D.Yankı Karakaya ,zack ,cody ,tokyo ve belçika).


London Tipton: London (Brenda Song) sınıfta kalmıştır (uzun bir süre) ve babası onu Boston'dan S.S.Tipton'a gönderir.London'ın deyimiyle burası "Salak Deniz Okulu!"dur.London çalışkan değildir fakat acayip bir beyni vardır.Beynini daha çok alışveriş yapmakta,hakaret etmekte ve para saymakta kullanır.Bailey ile aynı odada kaldığından hep şikayer eder.Kendisi için bir suit ister.Tam karakteristiği ise aptal bir zengindir.Babası onu her zaman Moseby'e emanet eder.


Bailey Pitckett: Bailey (Debby Ryan) çiftlik kızıdır.Çiftlik işlerine,kovboy danslarına ve derslere bayılır.Cody gibi örnek bir öğrencidir.Hayvanlarla arası çok iyidir hatta evcil bir domuzu vardır.London ile değişik bir ilişkisi vardır , çoğunlukla London onu gıcık eder ve kıyafetleriyle alay eder.Cody ile 3. sezona kadar sevgilidir.


Marian(Mr.)Moseby: Mr.Moseby (Phill Lewis) geminin müdürüdür.London'a küçüklüğünden beri bakar.En sevdiği şeyler cep mendilleridir,hergün için yeni bir tanesi vardır.Çoğunlukla çocuklar onunla boyu açısından alay eder.Marcus'un büyük bir hayranıdır.Çoğunlukla gergindir.Zack'ten nefret eder.Ms.Tutweiller'a aşıktır.


Emma (Ms.) Tutweiller: Ms.Tutweiller geminin öğretmenidir.Bir sürü kedi ile yaşar ve evlenmek onun en büyük hayalidir.Ayrıca Mr. Moseby'ye aşıktır.


Woody Phink: Woody Cody'nin oda arkadaşıdır.Cody'nin tam tersidir.Kirli dağınık ve oburdur.Ayrıca Woody Clevland'tan gelir.

75 yorum:

@hayalsavas

bu diziye ait 3. sezon bölümlerini yükleyebilir misiniz?

Yesil Z

yukleyeceğiz ama biraz beklemeniz gerekiyor. çünkü daha hannah montana ve iyi şanslar charlie var...

Ender SAVAŞ

bunu öne çekemez misiniz,çünkü eminim buna talep daha fazladır ve en başta ben okuldan boş bulduğum vakitlerde daima zack ve cody izlemek istiyorum ilk iki sezonu ama internetten ama televizyondan bir şekilde izledim fakat 3. sezonu televizyonda vermediler,2011de vermişler o zaman da televizyonumuz yoktu.şu an da delicesine bu diziye bağlandım,lütfen şu anda yalvarıyorum size bu diziyi öne çekmeye çalışın. bir de tahminen ne zamana yüklersiniz bu diziyi acaba bir bigi verebilir misiniz?

Delena Lomez

evet bence de lütfen rica ediyorum önce bunu yükleyin,bir de dediği gibi ne zamana kadar yükleneceği konusunda bir bilgi verirseniz iyi olur.

Yesil Z

bubdizinin ilk sezonu çok yakında gelecek biliyorum neredeyse en komik dizi bu zaten

Delena Lomez

peki 3. sezonun tüm bölümleri tamamen ne zaman yüklenir tahminen,çünkü ben okul zamanı bir tek hafta sonu girebilirim sitenize onu da dolu dolu değerlendirmek istiyorum

Katy12

Ender Savaş aynen bende öyleyim ve Zack ve Cody 'nin mezuniyetinin olduğu , Hannah montana ile güvertedeki sihirbazları , ve dylan ve cole'un so randoma geldiği videoları türkçe altyazı olarak bile bulamıyorum. Herşeyin var Zack ve cody'nin yok hepsi ingilizce haksızlık bu nolur yardııım !!! Ender The suite life movie'yi izlemeni öneririm dizinin devamı gibi ama film . Hiçbir sitee yardım etmedi nolur altyazı bile olur .

Yesil Z

arkadaşlar 2 ve 3. sezonlar eklenecek ama yazın sonuna kadar biteceğini sanmam. üzgünüm.. :(

Delena Lomez

katy merak etme ender de ben de izledik,kaçar mı bizden :D zaten bizim kadar büyük hayranı yoktur filmin de,dizinin de,cole&dylan sprouse'nin de, (favorim dylan)
bu konuda kavga bile çıkarırım :D debby,cole,dylan,brenda hepsi bir tane,çok seviyorum karakerleri de,cole&dylan sprouse'nin tüm filmlerini de izledim,küçükken de çok tatlıydılar,her neyse ben tüm sezonları ve tüm bölümleri ingilizce altyazılı olarak buldum,ama her seferinde kendim çevir kendim izle yoruldum artık,ilk sezonun 4 bölümünü kendim çevirip izlemiştim çok yorucu oluyor,bir çevirime bir gün ayırıyorum,ilk 2 sezonu öyle böyle izledim,3.sezonu da ingilizce altyazılı buldum ama çevirmek zor geldi,sadece the silent treatment adlı ilk bölümünün bir kısmını çevirdim gerçekten izlenmeye değer bir sezon,ama çevirmeden şöyle rahat rahat izlemek istiyorum,onun için evet gerçekten lütfen sitenin yöneticisine yalvarıyorum şu anda yükleyin :( yazın sonuna kadar olması mühim değil,bu sene bitmeden yüklenir değil mi? yani aralıktan önce? dört gözle bekleyeceğim :)

Delena Lomez

buradaki herkesin ortak kararı budur sayın Yesil Z,lütfen yükleyin,artık bence zamanı da çok önemli değil.(lütfen yorum kaldırmayınız)

Yesil Z

niye kaldırayım yorumunu yüklenecek ama zamanını bilemem çünkü yüklenecek çok şey var ve benim de yüklemeye çok fazla vaktim de yok :(

Katy12

Delena sen benden daha büyük hayransındır çünkü benim disney channel'ımküçükken yoktu :) Delena burayı takipte kal sana birsürü şey sorarım :) . Mezuniyet bölümünü disney channel'da göremedim arkadaşım da görememiş. Acaba Türkiye'de son bölüm yayınlandı mı Delena ? Bide izleyebileceğim site önerir misin ? Bütün sitelerde 2. sezonun 5. bölümüne kadar dublajlı var ben altyazı da izlerim . Adım Hande Akgül Facebooktan da cevap gönderebilirsin ben burdan da görürüm söyliceğin heşey benim için önemli :)

Katy12

Benim de favorim Dylan önce cole'du ama :)

Katy12

Disney channel'da 2 de çıkıyo ama hep izlediğim bölümler 3. sezon tatilin başında çıkıyordu mezuniyet bölümünü vermeden . Gemiye ilk geldikleri bölüme döndüler . Delena sen neden izlemek istiyorsun bütün bölümleri izlemişsindir sen ? :)birde hannah montana ile güvertedeki sihirbazları izliceğim biryer yok mu ya youtube'ta ingilizce . Ender senin kardeşinmi ? Sayfa çok güzel ama daha çok suite lifee :)

Delena Lomez

türkçe bulamazsın ,ingilizce tüm bölümlerin altyazı dosyasını addic7ed.com sitesinde bulabilirsin,benim disney channelı bırak televizyonum da yoktu sen benden büyük olduğunu vurgulamak iatemişsin ama eminim çok fazla büyük değilsindir, :) tüm bölümler geçen sene verildi kanalda fakat o zaman yoktu bizim televizyonumuz :) ender benim kardeşim evet,istediğini sorabilirsin buyur,verebildiğime cevap verip seni aydınlatmaya çalışırım,facebook kullanmayı sevmiyorum,ben ezelden beri dylan sprouse hayranıyım tüm filmlerini izledim :),ramazandan beri zack ve cody güvertedenin ilk 2 sezonu üç kere disney channelde verildi 3. sezon gösterilmiyor,izlediğim şeyi tekrardan neden izlemek isteyeyim ,izlemedim tüm bölümleri,her seferinde de belirttim ama dikkatini verememişsin herhalde,hannah montana ile ve wizards of waverly place ile birleştiği bölümler ilk iki sezonda söylediğim sitede bulabilirsin rahatlıkla,ingilizce bulabilirsin ama,çevirirsin sen de benim gibi,tabi ingilizcen varsa,ama vardır ya sen büyük olduğunu düşünüyorsun ya :) söylemedin ama vurguladın :),her neyse inşallah tüm sorularına cevap olabilmişimdir,daha sormaya çekinme ben buradayım :)

Delena Lomez

sayın Yesil Z ,sizi anlıyorum,elinizden geldiğince ilgileniyorsunuz siteyle,üstelik tek başınasınız gördüğüm kadarıyla çekip çevirmek zordur bu muhteşem koca siteyi,sizi de anlamak lazım,dediğim gibi zamanı çok da önemli değil artık zaten :),sadece yüklemeniz yeter zamanı mühim değil,çok fazla dert etmenize gerek yok :)

Delena Lomez

katy cim bir de şuna bir gözat vikipediden alıntı yaptım :)

http://tr.wikipedia.org/wiki/Zack_ve_Cody_G%C3%BCvertede_B%C3%B6l%C3%BCmleri_Listesi#1.Sezon:_2008-2009

Sezon 2: 2009-2010 [değiştir]

# Orijinal İsim Bölümün İlk Gösterimi (ABD) Bölümün İlk Gösterimi (Türkiye)
22 The Spy Who Shoved Me 7 Ağustos 2009 16 Ocak 2010
23 Ala-ka-scram! 14 Ağustos 2009 17 Ocak 2010
24 In the Line of Duty 21 Ağustos 2009 23 Ocak 2010
25 Kitchen Casanova 4 Eylül 2009 30 Ocak 2010
26 Smarticle Particles 11 Eylül 2009 6 Şubat 2010
27 Family Thais 18 Eylül 2009 13 Şubat 2010
28 Goin' Bananas 26 Eylül 2009 20 Şubat 2010
29-30 Lost At Sea 2 Ekim 2009 9 Ekim 2010
31 Roomies 16 Ekim 2009 27 Şubat 2010
32 Crossing Jordin 23 Ekim 2009 8 Temmuz 2010
33 Bermuda Triangle 13 Kasım 2009 22 Mayıs 2010
34 The Beauty and the Fleeced 20 Kasım 2009 19 Haziran 2010
35 The Swede Life 4 Aralık 2009 4 Eylül 2010
36 Mother of the Groom 8 Ocak 2010 11 Eylül 2010
37 The Defiant Ones 15 Ocak 2010 18 Eylül 2010
38 Any Given Fantasy 22 Ocak 2010 25 Eylül 2010
39 Rollin' With The Holmsies 29 Ocak 2010 16 Ekim 2010
40 Can You Dig It? 12 Şubat 2010 14 Kasım 2010
41 London's Apprentice 26 Şubat 2010 20 Kasım 2010
42 Once Upon a Suite Life 5 Mart 2010 27 Kasım 2010
43 Marriage 101 19 Mart 2010 3 Aralık 2010
44 Model Behavior 27 Mart 2010 19 Ocak 2011
45 Rock the Kasbah 16 Nisan 2010 10 Aralık 2010
46 I Brake for Whales 23 Nisan 2010 30 Ekim 2010
47 Seven Seas News 7 Mayıs 2010 30 Aralık 2010
48 Starship Tipton 14 Mayıs 2010 5 Ocak 2011
49 Mean Chicks 11 Haziran 2010 12 Ocak 2011
50-51 Breakup in Paris 18 Haziran 2010 30 Ocak 2011
Sezon 3: 2010-2011 [değiştir]

# Orijinal İsim Bölümün İlk Gösterimi (ABD) Bölümün İlk Gösterimi (Türkiye)
52 The Silent Treatment 2 Temmuz 2010 5 Şubat 2011
53 Rat Tale 9 Temmuz 2010 5 Şubat 2011
54 So You Think You Can Date? 16 Temmuz 2010 12 Şubat 2011
55 My Oh Maya 23 Temmuz 2010 19 Şubat 2011
56 Das Boots 30 Temmuz 2010 26 Şubat 2011
57 Bon Vovage 20 Ağustos 2010 5 Mart 2011
58 Computer Date 27 Ağustos 2010 12 Mart 2011
59 Party On! 10 Eylül 2010 20 Mart 2011
60 Love and War 24 Eylül 2010 23 Mart 2011
61 The Ghost and Mr. Martin 8 Ekim 2010 8 Mayıs 2011
62 Trouble in Tokyo 15 Ekim 2010 13 Şubat 2011
63 Senior Ditch Day 22 Ekim 2010 22 Mayıs 2011
64 My Sister's Keeper 5 Kasım 2010 26 Mayıs 2011
65 Frozen 27 Kasım 2010 28 Mayıs 2011
66 A London Carol 3 Aralık 2010 24 Aralık 2011
67 The Play's the Thing 7 Ocak 2011 2 Temmuz 2011
68 Twister: Part 1 14 Ocak 2011 19 Kasım 2011
69 Twister: Part 2 15 Ocak 2011 19 Kasım 2011
70 Twister: Part 3 16 Ocak 2011 26 Kasım 2011
71 Snakes on a Boat 4 Mart 2011 3 Aralık 2011
72 Prom Night 18 Mart 2011 17 Aralık 2011
73 Graduation on Deck 6 Mayıs 2011 TBA







daha bir hafta öncesine kadar ilk sezonun da hepsi vardı ama yenileme, düzenleme falan yapmışlar herhalde,son bölümde TBA yazıyor,ama o da gösterildi,daha sorun olursa buradayım :)
http://www.facebook.com/disneychannelturkiye/app_197699373682899
bir de buradan yayın akışını sürekli takip edebilirsin,ben öyle yapıyorum,yalnız saat 1 den sonrakileri göstermiyor,ramazandan beri kanalda verilen ilk iki sezon bölümleri hep sabaha karşı saat 2de başlayıp 2.45 gibi bitiyordu (çifte bölüm) ama merak etme artık vermiyorlar son beş gündür kanalda hiç vermediler gündüz de gece de,ben hep bekledim ,cumartesi ve pazar 6-6.30 civarında birer bölümü verilecek bir bakarsın ben de bakıca hangi bölümleri olduğunu bilmiyorum ama umarım 3. sezon bölümüdür,haydi iyi akşamlar sana :)

Enver ÇALIŞKAN

Yeşil Z Ne Zamana Kadar Yüklenir 2. Ve 3. Sezonun Tamamı

Delena Lomez

sayın enver ben de hemen olmasını isterim ama sayın Yesil Z yi de anlamamız gerek,bunca dizi arasından çıkamıyor tek başına haliyle,,ilk önce hannah montana ve iyi şanslar charlie yüklenecek sonra da zack ve cody güvertede yüklenmeye başlanacakmış,ben de sordum fakat tam olarak kesin bir zaman belirtilemiyor,ama sanırım aralıktan önce hepsi yüklenir,o kadar sürmez gibime geliyor,her gün iki bölüm bile yüklese 2-3 aya yüklenir hepsi,değil mi sayın Yesil Z?

Yesil Z

evet ve geceleri pc mi açık bırakıyorum ve sabah olduğunda 8 bölüm yüklenmiş oluyo yani çabuk biter... :)

Delena Lomez

ooo süpermiş ,buna bugün mü başlayacaksınız?

Delena Lomez

iyi şanslar charlie ye daha başlamadınız mı yoksa ben mi bulamadım? :D

Delena Lomez

yaaa sitenin eski dizaynı daha güzeldi amaaa :D

Delena Lomez

şaka yapıyorum muhteşem olmuş :)

Delena Lomez

dizileri yüklemeye son sürat devam etsek nasıl olur? :D

Yesil Z

ya şu sıralar pek vaktim olmuyo o yüzden

Yesil Z

ama zack ve cody çok yakında gelecek merak etmeyin :)

Delena Lomez

oleeeeey öne mi çektiniz oleeeey :D

Delena Lomez

sayın yesil z elinizde 3.sezon bölümleri varsa videolarını yüklemeden indir bölümüne koyabilir misiniz? lütfen nolur buna başlayın sonra diğerlerini yükleyin lüüüüüüüüüüüüüüüüüütfeeeeeeeeeeeeeeen nolur zack ve cody güvertedenin 3. sezon bölümlerine başlayınnn :(((

Yesil Z

ya bi çıksın da 3. sezon

Delena Lomez

anlamadım televizyonda verildiği zaman mı başlayacaksınız?
yani 29 eylül cumartesi saat 8.00 dan itibaren mi?

Yesil Z

3. sezona başlayamayabiliriz :(

Delena Lomez

aa neden? :((

Delena Lomez

zack ve cody güvertedenin final bölümü 2. sezonun 26. bölümü değil ki,filmin 3. sezonunun tamamı 2011 de gösterildi disney channelda neden yükleyemiyorsunuz? :(

Delena Lomez

afedersiniz başka diziyle karıştırmışım ama 3. sezonu gerçekten neden yükleyemiyorsunuz? dediğim gibi 3. sezon 2011de disney channelda verilmişti,

Delena Lomez

lütfen çok rica ediyorum her ne sebepten ise zack ve cody güvertedenin 3. sezonunu yüklemekten vazgeçmeyin,nolur yükleyin lütfen

Katy12

Yok Delenacım biz kesin aynı yaştayızdır da benim küçükken yoktu işte sen küçükken izlemişsindir ben sonradan geliyorum burda büyük olduğuu vurgulamadım zaten 1 sene öncesine kadar disney channel'ım yoktu :D ayrıca 3 sezon bölümü veriliyormuş disney channelda gördün müü çok mutluoldum sen de görmüşsündür çok sevindim yaaa <3 Disney Xd de de verildi 3. sezon ama ben izlemedim sağol yaardımların için :)

Katy12

İnanmıyorum bende senin yaptıklarını yapıyorum :D :)

Katy12

Cumartesi Pazar Zack ve Cody olmuyor . Yaz boyunca baya izledim ama sürekli aynı bölümü veriyorlar ya işte şimdi 3. sezonu bekliyorum ayın 29nda bide ilk gösterim yazıyorlar haa . :D Benim öğretmenimle dylan aynı yaşta ya çok değişik geliyoo :D

Katy12

Bişey sorcam Cody ve Bailey neden 3. sezonda ayrıldı ?

Delena Lomez

hemen söyleyeyim :D cody ve baileynin yıldönümleriydi,cody çok hazırlandı ,londonla birlikte baileyle çıkıyomuş gibi yaptı (baileyile çıkmanın provasını yaptı londonla),sonra bailey onları birlikte yanlış bir durumda gördü öpüştüler sandı :D sonra bailey ye sulanan pislik bi çocuk vardı bunu fırsat bilip hemen gel omuzlarımda ağla gibisinden yatıştırmaya çalıştı bailey i ,tabi cody nin baileynin ona küatüğünden haberi yoktu,ondan buluşçakları akşam bekledi bekledi bailey gelmedi,sonra buluşçakları tepeden bi baktı bailey çocuğun kollarında sonra o da o çocukla aldattığını sandı :D öle bişeler işte oldu :D sonra işte kavga felan ettiler yok o dedi sen beni londonla aldattın yok o dedi sen o çocuğun kollarındaydın felan diye sonra ayrıldılar,tabi detayları var da onları anlatmak uzun sürer :D

Katy12

Yok o bölümü izledim sonra barıştılar 3.sezonda ayrılmışlar :)

Delena Lomez

hmm biliyorum barıştılar sonra ama tekrar ayrılmadılar :D belki mezuniyetten sonra ayrıldığını sölemştr arkadaşın sen yanlş anlamşındr olamaz mı?? :D

Katy12

Hayır geçen gün cody kellerin olduğu biryere gdiyordu o zaman ayrıydılar ( küçükken arkadaşımda izlemiştim o bölümü bu cumartesi yeni sezon diye verdiler ) Neyse sonra barışıyolar :) 3. sezon ilk gösterim diyo ama daha önce disney channel'da göstermiştiler .

Delena Lomez

zekicancanım zaten o 3. sezonun ilk bölümü :D ve ayrıldıkları bölüm de 2. sezonun son bölümü neyin kafasını yaşıyyon sen :D hem küçükken dediğin 2011 :D (ilk gösterimleri 2011 di :D )

Katy12

hayır 3. sezonun ilk bölümü cody nin depresyona girdiği bölüm olarak gösterildi ayrıca pariste ayrıldıktan sonra tekrar barıştılar . Ayrıca bence biraz daha kibar yazabilirsin burda ne güzel konuşuyoruz .

Katy12

O bölümün adı break up in paris ti sanırım iyi bak

Katy12

Herneyse :D

Katy12

tamam dediğini anladım kafamda bağlantı kurmaya çalışıyorum doğru da söylüyorsun.

Katy12

Ha sen kel kafalı bölüm 3. sezon diyon tamaaaam

Delena Lomez

arkadaşım kibarlık kabalık yok :D benim konuşma tarzım budur kabalık etmek istemedim,sen ne içtin bayan :D kendin soruyosun kendin cevaplıyosun :D bence yazmadan önce düşünsen nasıl olur acaba :D her neyse sen de anladın işte sonunda :D

Katy12

tamam sağol :) istersen bende senin gibi konuşurum ama daha beni tanımıyorsun bile ve birden bire böyle konuşman değişik geldi herneyse ben yorumu yanlış girdim diye atmadı sandım . Düzenli su içiyorum sanada tavsiye ederim vücut için gerekli :D

Delena Lomez

konuşabilirsin rahat ol arkadaşım artık tanışalım o zaman bence bir mahsuru yok :D yorumu yanlış girmemişin ama şu an anladın yani dimi ne dediğimi he bu arada su önemli :D iyi bi noktaya değindin :D ama ben içmiyorum :D ondan böleyim :D her nese işin şakası ben hayal sen??

Katy12

Mahmut :)







































Falan dermişim kötü olurdu aslında katy olmasaydı kullanıcı adım olurdu :D Adım Hande .

Delena Lomez

hmmm memnun oldum hande ,benm hande diye çok tatlı bi arkadaşm daha var :)

Katy12

Benim Hayal adındaki ilk arkadaşımsın :)

Delena Lomez

hmm o ne güzel :) bir de ilk adımı duysan km blr nasl olr acaba :D

Katy12

ilk adın değişik mi? :D

Delena Lomez

hem de nasıl :D insu benm ilk adım :D

Yesil Z

arkadaşlar siteye sohbet bölümü koyayım mı orada konuşun?.. :)

Delena Lomez

bilmem sayın Yesil Z kızdınız mı,biz böyle rahattık ama sorun oluyorsa siz bilirsiniz :)

Delena Lomez

bu arada sayın Yesil Z filmlerin hiçbiri açılmıyor ilgilenirseniz sevinirim :)

Delena Lomez

hm yenileniyormuş pardon yeni gördüm,zack ve cody güvertedenin 3. sezonu gelecek değil mi? :)

Yesil Z

kızmamdan değil siz daha rahat konuşun diye anında karşılıklı :)

Delena Lomez

yok teşekkür ederiz sayın Yesil Z :) eğer katy için de bir sorun yok ise ben böyle daha rahat edeceğim :)

Katy12

Benim için farketmez :) İnsu değişikmiş en son ilsu duymuştum :)

Delena Lomez

:D insu bir taneyim ben yAAaa :D

merve yıldız

neden 2. sezonun 13. bölüm ve sonrası yok :( lütfen cevap verinn

Delena Lomez

aynen hani yükeleyecektiniz :((( bakın istek çok böyle yapmayın bize :D

Katy12

Kızlar Disney Channel'da 3. sezon başladı ya artık koyarlar herhalde bütün siteler :)

maNga Jß

ben 2. sezonu izleyemedimki daha 2. sezon 13. bölümden sonrasını bulamıyorum hiçbiyerde

Delena Lomez

katy 3. sezon geçen sene de verilmişti zaten istese hepsi koyar ama koymuyolar işte bu arada manga , ramazanda tüm sezonları 1. bölümden itibaren gece saat 2 de ikişer bölümle veriyorlardı,her ramazan koyuyorlar,artık bir dahaki ramazana hepsini toptan izlersin çünkü netten bulman mümkün değil,ama yok sen de benim gibi çeviri yapabilirim diyorsan addic7ed.com sitesinden tüm bölümlerin ingilizce altyazı dosyasını bulup cümle çeviri yapabilirsin,karar senin ben 3 bölüm çeviri yaptım ,ömrümden 5 sene gitti sanki,ama değer buna diyorsan çevir istersen :)

Katy12

kızlar Disney Xd 'de Hergün çıkıyor

Katy12

admin yok mu sende mezuniyet bölümmü?

Atilla YILMAZ

zack ve cody güvertede

Yorum yaz...