Çaylak


Çaylak, Disney Channel'ın Türkiyede program aralarında yayın yapan bir mini-programı. Bu programda program aralarında 1-2 dakika eğlenceli vakit geçirebilmek için yapılmıştır. 2013 yılında başlamış ve hala devam etmektedir.

Karakterler


Çaylak: Programın tek karakteridir. Gerçek adı Özgün'dür. Fakat kameraların önünde adı Çaylaktır. Programda gerçekten çok iyi performans göstermektedir. Özgün, sinema-tv bölümünden birincilikle bu sene mezun oldu. Kameraların önüne ilk defa bu programla çıktı.

182 yorum:

Admin

adim eslem gizem benim doğum günüm 31/12/2013te benim doğum günümüde kutlar mısınız

Hasta La Vi2

Bu tür şeyleri buraya değil Disney Channel'ın orjinal sitesine yollayınız.

murat macit

slm çaylak ben emre macit 8kasım2002 doğum luyum diyarbakır dan 12me gircem kutlarsanız sevinirim


başak dogan

meraba benim adım Başak 06.11.2013 tarihi benim doğım günüm benimde doğum günümü kutlarmısın ?

kağan sarıuşak

slm çaylak benim döğum günüm 09.11.2001 doğum günümü kutlarmısın ? :)

melis dikemek

Slm çaylak ben Melis 7•12•2013 doğum günüm kutlar mısın çaylak

Bengü Rush

HEYY ÇAYLAKK ♥ BEN BENGÜ 13•11•2000 DOĞUMLUYOM YARIN DOĞUM GÜNÜM ERZURUMDA YAŞIYORUM ♥ :D UMARIM DOĞUM GÜNÜMÜ KUTLARSIN. :D

erdem coşkun

benim doğum günüm 14 ağustus 2000 15. yaşıma giricem seneye

ozlem

Kızım Elif Sude Felah 9Aralık 2006 doğumlu. Çok istiyor Çaylak tarafından doğumgününün kutlanmasını.
Şimdiden teşekkürler. Özlem felah

Ali Koculu

merhaba bennehir koçulu 06.12.2004 tarihinde doğdum. ( 10 yaşıma giriyorum ) doğum günümün çaylak tarafından kutlanmasını çok istiyorum. şimdiden teşekkürler. nehir koçulu

Oğuzhan Gül

Merhaba ben Batuhan Gül 17.12.1998 tarihinde doğdum .( 15 yaşıma giriyorum )doğum günümün çaylak tarafından kutlanmasını çok istiyorum. şimdiden teşekkürler. Batuhan Gül

sadiye yüksel

12 aralık perşembe ankara (11)

Beyza kabayel

Benim adım beyza 17.01.2002 (12) İstanbul

Furkan Kurt

Merhaba adım ece kurt doğum günüm 28 aralik (9)

BOĞAÇ EMİR ÖZDEMİR

Merhaba adım Emir Özdemir 03.01.2003 Bursa'da doğdum

Sedanur öz

Sedanur özdemir 5 temmuz 16 yaşıma giricem

muhammed

Benim adım Ada Şevval 10/01/2005 te doğdum.

emrecan erdoğdu

slm çaylak ben emrecan ben 8 ocakta doğdum 2002 doğumluyum 12 yaşıma gircem

Murat Kizilkaya

Merhaba çaylak ben murat kızılkaya 26 ocak 2001 de doğdum ve izmirde gönderiyorum

Hande Nur Neğis

merhaba Çaylak ben Hande Nur Neğiş 22/12/1998 doğumluyum ve Kütahyada yaşıyorum doğum günümü kutlarsan sevinirim :)

Hakan Yıldız
Bu yorum yazar tarafından silindi.
atilla kaya

Kızım Nehir Kaya 19/01/2006 tarihinde doğdu. Ankara'da yaşıyorum. Bu tarih de kızımın doğum gününü kutlarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler

sakine mutlu

Merhaba çaylak benim oğlum yiğit mutlu 12/04/2002 tarihinde doğdu yayınlarsanız memnun olurum teşekkürler

tayyip hanedar

slm çaylak haziranın 1 i istanbul

umut ebren

mrb çaylak 27 aralık 1997 dogum gunum kutlarmısın ?

umut ebren

ama ismimi fırat ebren yaparmısın 27 aralık 1997 ama fırat ebren yazsıın caylak

Tuna Yıldırım

Selam çaylak Ben Tuna Yıldırım 1 Ocak 2004'te doğdum yayınlar mısın?

muhammed GÖĞCE

benim doğum günüm ekimin 2 sinde

berkay atıcı
Bu yorum yazar tarafından silindi.
berkay atıcı

ben Berkay atıcı 26.01.2014 doğum günüm 17.yaşıma giriyorum kutlarsan sevinirim

zeynep Basyigit

mustafa kemal 20.01.2012

zeynep Basyigit

sudenur başyiğit 08.02.2008

Buket Harbalioglu

benim adım Bukett 20.02.2003 doğumluyum. Benim de doğum günümü kutlar mısın ?? 11 yaşına girecem ♥

Övgüm Gizem

Övgüm Gizem 04.02.2014 günü 9 yaşıma gireceğim.

mustafa şahin

Mustafa Şahin 14.01.2014 Günü 14 Yaşıma Girecem

berenay aydın

Çaylak ben serenay aydın 05.02.2014 tarihinde 12 yaşıma giricem eğer doğum günümü kutlarsan çok mutlu olurum

elif kutlu

Ben Elif KUTLU 4şubat 2014 doğum günüm ne olur kutla .EDİRNE KEŞAN 13 YAŞINA giriyorum doğum günümü kutla.

elif kutlu

ben ELİF4 şubat 2014 doğum günüm ne olur kutla.EDİRNE KEŞAN 13 YAŞINA giriyorum doğum günümü kutla .

sultan ökti

ben sultan 4 şubat 2014 doğum günümü kutlar mısın denizli 11 yaşıma giriyorum

Zeynep İldem Keskin

Merhaba ben arkadasima süpriz yapmak istiyorum adi: zeynep bayrak. 17.01.2002 tarihinde doğdu doğum gününü kutlar mısınızz??

Yaren Tüysüz

Çaylak ben Adana' dan Yaren 12 yaşıma giriyorum. 25 ocak 2014 te benimde doğum günümü kutlar mısın?

Alanur Yıldız

Merhaba çaylak ben İstanbul'dan ALANUR 11 yaşıma gireceğim. 2 nisan 2014' te benim doğum günümü kutlar mısın????

Alanur Yıldız
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Alanur Yıldız

Merhaba Çaylak Ben İstanbul'dan ALANUR Arkadaşıma Sürpriz Yapmak İstiyorum.Arkadaşımın Adı Ayla 11 Yaşına Giriyor.22 Mayıs 2014'te Doğum Gününü Kutlar mısın?

İsmail Doğan

Merhaba caylak ben Muzaffer 1 Mart'ta dogum günümü kutlar misin?

ommc özkan

Merhabalar bursadan oglum cagan arda nin 20 ocaktaki dogum gununu kutlarmisiniz tesekkurler

helin adıgüzel

selam :D kardeşim 31.01.2007 ben ise 14.06.2003 kardeşimin adı Elifnaz Benim Helin

yalcinn sevine

merhaba ben şimal doğum günüm 01.06.2004 kardeşimin adı baran yiğit onun doğum günü 01.02.2011 doğum günlerimizi kutlarsanız çok seviniriz tesekkürler :)

Tahir and Ayça

Merhaba ben Ayça benim erkek ikizim var onun ismide Tahir Alp bizim doğum günümüz; 05.06.2002 kutlamanızı istiyoruz teşekkür ederiz

serkan uçar

adım serkan 01.03.2001 de doğdum doğum günümü kutlamanızı istiyotum şimdiden teşekkürler.

Pelin KILIÇ

Adım pelin 13.08.2004 de doğdum izmirde doğdum bu özel günümü sen de kutla isterim

berkant güneş

adım berkant güneş doğum tarihim 18.09.2002 (13 yaşıma giricem) benim doğum günümü çaylakta kutlarmısınız

Elif Su Yazıcıoğlu
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Elif Su Yazıcıoğlu

Merhaba ben elif su ve 5 Şubat tarihinde İstanbul' da doğdum. Doğum günümü kutlamanızı çok isterim.

Ezgi Olukman

Merhaba çaylak, ben Ezgi Olukman. 10.02.2004 tarihinde ve İzmir'de doğdum. 10 yaşına gireceğim. Doğum günümü kutlarsan sevinirim.

Samet Çandır

Merhaba ben Samet çandır doğum günüm 17 şubat 2001 kutlarsanız sevinirim

Elif Su Yazıcıoğlu

Merhaba çaylak yine benim. Arkadaşım efe seni çok seviyor. O 25 Şubat'ta Istanbulda doğdu. Umarım onun doğum gününü kutlarsın.

SELENA GÜLDEN

merhaba çaylak ben kardeşim kadirin doğumgünün kutlanmasını istiyorum kadir 31.01.2013 te doğdu inşallah yayınlarsınız

ahmet ersin
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ahmet ersin

merhaba çaylak benim adım ersin karasu doğum günüm 27/04/2001 görüşürüz iyi günler... :D

engin ulu
Bu yorum yazar tarafından silindi.
engin ulu

2 kızım var.Birisi Sudenur diğeri ise Elif Yağmur.Sudenur 12 yaşında 13 yaşına girecek.Elif Yağmur 2 yaşında 3 yaşına girecek.Sudenur'un doğum günü 21 Ağustos.Elif Yağmur'un doğum günü 25 nisan.Lütfen onların doğum gününü kutlayın...

shbz glr

Merhaba ben Beyza Sena Güler 26.02.2003 doğumluyum (12 yaşına gireceğim.) Çaylak tarafından doğum günümün kutlanmasını istiyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim.İzmir / Buca

buse kırlak

Merhaba ÇAYLAK. Ben Melis KIRLAK. 19.02.2004 Tarihinde doğdum.Yaşım 10. Teşekkürler. İSTANBUL

emirhan kııç

Merhaba çaylak. 07/02/2014 günü 12 yaşıma giriyorum. Doğum günümü kutlarsan iyi olur şimdiden teşeküerler.İstanbul

cengizhan pasinli

Cengizhan pasinli
Merhaba Çaylak 16.6.2002 tarihinde doğdum.13 yaşıma girecem . şimdiden teşekürler. hatay.
6 Şubat 2014 19:13

mehmet ali koska
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gunay Kaya

merhaba çaylak :) ben Günay 14 mart 2001 tarihinde doğdum eğer benim doğum günümü de kutlarsan gerçekten çook sevinirim seni çok seviyorum ♥

Gunay Kaya

selam yine ben birde benim kardeşim var onun da doğum gününü kutlarsan oda cook sevinir ona süpriz yapmak istiyorum lütfen onunkini de kutla çaylak ismi ertuğrul 13 nisan 2006 da doğdu şimdiden çok teşekkür ederim

Kadir Koruk

Ben 16 ekim 2002 de doğdum lütfen benide seçin

Berkan Karakuş

selam benim doğum günüm 30.03.2001 paylaşırsanız memnun olurum..

arda zeyt kılıç

Çaylak benim adım arda zeyt Soyadım kılıç Doğum tarihim 09.02.2006 Doğum günümü kutlar mısın

SeRHaT AkSu

çaylak benim 26 mart doğumgünüm kutlarmısın ankarada yaşıyorum

Berkcan Demir

Çaylak benim doğum günüm 11 subat kutlar mısın

Eren Sakarya

Çaylak 26.02.2001 kutlarmısın :-)

Ruslan ramizarov

Ben Arzu Rusyada yasierum benim dogumgunum 26 mart 2007 Kutlarmisin

Ayşenur Yapıcı

Özgün abi benimde doğum günümü kutalarmısn daha var ama herneyse benim adım Ayşenur soyadım Yapıcı. Rize/Ardeşen`den katılıyorum.doğum günüm 11.05.2002 daha var gerçi ama yazayım sözünüz ne kadar geç o kadar ereknmiydi ne.doğum günümü kutlamayı unutmayın.birde rize/ardeşen diye yazınnız.birde doğum günümünde yapıcı ailesine slm söylermisiniz.ardeşenlilerede slm dermisiniz lütfen Özgün abi:)))))

zeynep su koç
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zeynep su koç
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zeynep su koç

zeynep su koç 20 şubat 2002 zonguldak ereğli

Esin Akyol

Çaylak ben fatmanur akyol 17 subat 2003 te doğdum ankarada yaşıyorum 11 yaşıma gireceğim kutlar misin? :)

İbrahim Bora Yağmur

selam çaylak ben 20.02.2014 de 12 yaşıma gireceğim adım : BORA ve Aydında yaşıyorum

Hayriye Kızılkaya

Ben Hayriye Kızılkaya Kütahya'da yaşıyorum.Doğum tarihim 29.11.2002.Kutlar mısınız???

yunus yaman

merhaba çaylak ben yunus emre yaman kütahyada yaşıyorum doğum tarihim
16-06-2003 11 yaşıma giricam

ozan başbuğ

naber caylak ben ozan 10 ağustos 2005 tarihinde doğdum benim doğum günümüde kutlarsan çok sevinirim

esteems esteems

MERHABA ÇAYLAK,BENIM ADIM
TANEM IŞIK 28 ŞUBAT 2005. İSTANBULDA YAŞIYORUM. DOĞUM GÜNÜMÜ KUTLARSANIZ SEVİNİRİM.......

Ayca Bulbul

Merhaba çaylak ben en iyi arkadasimla olan tanisma gubNumuzu yazicam ; 5 Mart, lütfen bunu AYİC diye yazarmisin yani adi Ayic olarak cikartirmisin

serhat seda

merhaba çaylak ben serhat benim de doğum günümü kutlamanı istiyorum
mart/1/2014

su stypayhorlikson

meraba çaylak ben adım
burcu küçükelvan 3 mart 2002 doğum tarihim doğum günümü kutlarsan seinirim :3 ^.^

Ceren Adıyaman

Merhaba çaylak benim adım ceren 28.03.2001 tarihinde zonguldakta doğdum doğum günümü kutlarsan sevinirim

Halil Uzun

Merhaba çaylak ben halil 14 mart 2004 doğumluyum 10 yaşıma girecegim benimde doğum günümü kutlarmısın kocaeli gölcük değirmendere'den sesleniyorum

ArzuNur Yurtyapan

Merhaba çaylak ben arzu nur yurtyapan 12 mart 2002 doğumluyum 12 yaşıma giricem benimde doğum günümü kutlarmısın eskişehir'den sesleniyorum

Henes Ugr

Merhaba caylak ben HİLMİ ENES UĞURLU 26 subat 2002 de dogdum 12 yasina giriyorum dogum gunumu kutlarsan sevinirim

Nadiye Ziroğlu

Merhaba Çaylak ben Hatay Antakya dan Nadiye Ziroğlu 13 Mart 2003 te doğdum 11 yaşıma girecem.
Doğum günümü kutlarsan çok sevinirim.

Nil Bayırlı

Merhaba Çaylak ben Ankara dan Nil Bayırlı 24 Aralık 1995 te doğdum benim doğum günümüde kutlarsan sevinirim.

Zeynep
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeynep

Merhaba çaylak ben Zeynep doğum günüm 21 Mart istanbul kutlarsanız sevinirim.

deram games

Merhaba çaylak doğum günümü kutlarımızın ismin REŞİt soyad Emre doğum günüm 22 Mart 2002

Çağla Uyan
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Çağla Uyan

Merhaba Çaylak ben Çağla. 23 Haziran tarihinde doğdum. Bu sene 13 yaşıma basacağım kutlar mısın lütfen ?

Tuba Mert

Merhaba caylak oglum can in dogum gunu 27 mart 2008 eger kutlarsan cook mutlu oluruz

ömer yigit

Slm çaylak 4nisan izmirden

mehmet
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Cihan

Merhaba Çaylak Benim Adımm Cihan Ben 19.07.2001 YılındA Doğdum Doğum Günümü Kutlarsanız Çok Sevinirim :)

Çaylağı Çok Seviyorum :) :) :) :)

mahmut temizkan

Çaylak biz Almina ve Demirhan Temizkan ikiz kardeşleriz 7 mart 2014' te doğum günümüz . 9 yaşına gireceğiz doğum günümüzü kutlar mısın?

Umut Kurt

Çaylak 25-04-2001 doğumluyum kullanırsanız sevinirim şimdiden saol çaylak

Ceren Ergen

Selam çaylak ben Ceren. 21/03/2003 tarihinde doğdum.Doğum günüme 20 gün kaldı.Ankara' dan selamlar.Şimdiden saol çaylak! :))

Ceren Ergen

Çaylak arkadaşıma süpriz yapmak istiyorum. 04/04/2003 tarihinde doğdu.Adı Eren.Ankara' da yaşıyor. Arkadaşım doğum gününüde kutlarsan sevinirim...

irem nur yolcu

Merhaba ben irem nur yolcu 10 mart doğum günüm kutlarmisin

Yusuf Sayilgan

Selam çaylak benim adım Yusuf soyadım sayılgan doğum tarihim 21.05.2004

Ceren ANAR

Merhaba benim asım Ceren Gülşen ANAR. İzmir de yaşıyorum. 13.3.2004 yılında doğdum. 10 yaşıma giriyorum. Doğum günümü paylaşırsanız çok mutlu olurum.

hanna montana

adım Gamze Kopuz. İstanbul'da yaşıyorum. Doğum Günümün Tarihi 21.03.2003. 11 yaşıma giriyorum. Doğum günümü televizyonda görüntülerseniz beni çok mutlu edersiniz

hanna montana

bu arada ÇAYLAK programı çok güzellll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

erva eslem uzunaslan

merhaba benim adım ervaeslem uzunaslan .erzincanda yaşıyorum.doğum günüm 07.03.2005.9 yaşıma giriyorum.doğum günümü kutlarsan çok sevinirim bu arada programına bayılıyorum:)

Öykü Çay

adım öykü çay 25/03/2003 te doğdum 25 mart salı günü doğum günümü kutlamanızı önemle rica ediyorum
saygılarımla ...

Ozlem Kilicer

Merhaba, adım Enes Buğra KILIÇER. Ben 04/03/2006 doğumluyum, yarın benim doğum günüm.Yarın benim doğum günümü de kutlarsanız çok mutlu olurum.Teşekkür ederim,iyi geceler...

Şevval Şişman

merhaba adım Efe Samet Şişman 4 Nisan günümü kutlarmısınız

Saadet Kamil

Ben İstanbul'dan Nazlı.... 15 Nisan 2003 doğumluyum 11 yaşına gireceğim... Benim de doğum günümü kutlarsanız çok sevinirim... Teşekkürler ...

alper türkel

ben polonyadan alper 18 mart 2003 dogumluyum benimde dogum günümü kutlarmısın :D
?

Esrasema YAVAŞ

merhaba ben kuşadasından esra sema yavaş benim doğum günüm 20\04\2002 doğumluyum.benim doğum günümü de kutlar mısın?

zehra bozdemir

Zehra bozdemir 20.03.2000 yılında anamur'da doğdum :-)

Furkan Argunsah
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Beyza Argunşah

Merhaba ben Ankaradan Beyza ARGUNŞAH. Ben 07\05\2003 doğumluyum. Rica etsem benim doğum günümüde kutlarmsın. 11 yaşıma gircem.7 Mayıs 2014.
LÜTFEN - LÜTFEN - LÜTFEN <3

yeliz çiçek

Merhaba Çaylak....
Ben Ankara 'dan Hazal ÇİÇEK
Doğum Günüm 11.04.2014 Benim Doğum Günümüde Ekrandan Kutlarmısın

anıl bere

merhaba ben Batuhan Ceylan 01.05.2014 te doğum günüm var kutlarmısınız....

beren batuhan Demirkol

Merhaba Çaylak oğlum Beren Batuhan DEMİRKOL sürekli sizi izliyor. Doğum günü 13.04.2006, doğum gününü kutlarsanız çok sevinirim.

violetta y leon castillo

merhaba çaylak benim adım Hüda Nur 11 temmuz 2000'de doğdum lütfen doğum günümü kutlarmısın lütfen çok istiyorum

ceylan pakır

merhaba çaylak benim adım rabia pakır.20 nisan 2004 de doğdum doğum günümü kutlarmısın....

emine cemre çulha

merhaba çaylak benim adım Emine Cemre Çulha.15 mart 2003 te doğdum doğum günümü kutlarmısın.

berna elif

benim dogum günüm 26.03.2004 bende 11 yasıma giriyorum benimde dogum günümü kutlarmısınız

berna elif

adım elifnur yıldırım 26.03.2004 tarihinde dogdum 11 yaşıma giricem benimde dogum günümü kutlarmısınız

yusuf çelik

adım muhammed yusuf çelik 16.04.2004 doğumluyum

ışıl kefal

adım canann kefal 17.03.2005 doğumluyum kutlarsanız sewinirim

Dilek Nur ÖZDEMİR

Adim Dilek Nur Özdemir 25.03.2001 doğumluyum kutlayin lütfen.

ŞuraNur ÇELİK

Bugün kız kardeşimin doğum günü ve söz vermiştim rica etsem kutlar mısınız? İsmi Efsa Arife Şengül...

Damla Said

Merhaba benimde dogum gunumu kutlermisiniz lutfen adim " Damla Said 13 yasim olacak temmuz ayinin 13-de "

Berfin ateş

merhaba benim doqum gnüm yarın 21 mart kutlarmısınız lütfen :)

Sıla Oral

Merhaba çaylak ben SILA 29 mart 2014 doğum günümü kutlama mısın ?
(Istanbul )

sinem özcan

Merhaba çaylak ben elif Özcan 07 nisan 2005 doğumluyum doğum günümü kutlarmisin (Balıkesir edremit)

Rauf Xiyalov
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Necmi Güreli
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Necmi Güreli

selam çaylak ben kuzenime süpriz yapmak istiyorum adı Elif Sütüven 4 nisan 2007 doğumlu balıkesir havranda rica etsem onun doğum gününü kutlarmısın şimdiden teşekkür ederim.

nil ateş

selam çaylak kardeşimin doğum gününü kutlıyacağım 13 nisan 2009 benim doğum günüm ise 18 temmuz 2003 ikimizde malatya yeşilyurttan katılıyoruz

nil ateş

selam çaylak kardeşimin doğum gününü kutlıyacağım 13 nisan 2009 benim doğum günüm ise 18 temmuz 2003 ikimizde malatya yeşilyurttan katılıyoruz

Hasan yamanoğlu

slm pazar günü kızımın doğum günü adı Rümeysa Yamanoğlu . 6 Nisan 2000. 14 yaşına giricek

sudenaz özakdağ

Merhaba çaylak benim adım sudenaz 15/05/2002
tarihinde doğdum mesajımı yayınlarsanız sevinirim
:-)<3

Modabenim Hayatımm

merhaba benim adım sudenaz istanbulda yaşıyorum benim doğum günümü kutlarmısınız 13.04.2004 doğum tarihim lütfen kutlayın...

Bedirhan Yarar

Benim adım Sinan İlgün.14.04.2003 doğumluyum.İstanbul'dan sizlere katılıyorum.Doğum Günümü kutlarsanız çok ama çok sevinirim.Şimdiden Teşekkürler.

Yiğit Sincan

Merhaba ÇAYLAK <3 ben Yiğit Sican 03.06.200 doğdum. Bursa'da yaşıyorum ve 12 yaşıma gireceğim benim de doğum günümü kutlarsanız çok sevinirim (Seni seviyorum ÇAYLAK <3 )

ışıl
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ışıl

merhaba 24 nisan oğlum emre karabaş'ın doğumgünü kutlarsanız cok sevinirim. sizi çok seviyor. teşekkürler

ahmet yıldız

Merhaba ben giresundan selen dogum gunum 07/05/2002 kutlarsaniz sevinirim caylak sizi severek izliyorum

Ali Öz

19 Nisan Ali öz

Ali Öz

Bide 19 nisan savaştepe/balıkesir Ali öz

Deniz Vural

Merhaba ben Sude Naz Vural doğum günüm 06.05.2003 yani 6 Mayıs günü İstanbul da yaşıyorum LÜTFEN DOĞUM GÜNÜMÜ DİSNEY CHANNEL da yayınlayın......

idil aydın

meraba ben ipek lal 05.05.2004 yani 5 mayıs ta doğdum zonguldakta yaşıyorum. lütfen doğum günümü disney channel' da yayınlayın

Ebu CENGİZ

Slm benim adım EbuTalip. Hazirannın 14 yani 14.06 da doğdum rica etsem benimkinide kutlarmısınız??

batuhan öztükr

Adım Buse Öztürk Bursa'da Yaşıyorum Doğum Günüm 21/04/2003 Rica etsem Benim Doğum günümüde kutlarmısınız ?

Hüda Zeynep Ilgın

Benim hüma 24 nisan 2000de doğdum rica etsem doğum günümü kutlar ve mum üffler misin????

efsun tural

adım efsun soyadım tural doğumgünüm eylülün 4 dünde kutlarsınız.

alara karaca

Merhaba Çaylak ben Alara Karaca 23/05/2003 doğumluyum yani 5 Mayıs ta doğdum İstanbulda yaşıyorum Disney Channel de gösterirseniz çok sevinirim :D <3

Mert Gül

Merhaba ben Mert 15 Mayıs 2002 doğumluyum doğum günümü kutlarmısınız?

eren sevimli

4 kasım 2003 de dogdum lütfen doğum günümü kutlarmısın seni çok seviyorum

Araba Günlükleri

Merhaba! Ben Emirhan Aydın 23 Eylül 2000'de doğdum. İstanbul'da yaşıyorum. Benim de doğum günümü kutlayabilir misiniz ?

Ceren Yildiz

Merhaba,benim adım Baran Yıldız. 4 Mayıs 2003 tarihinde doğdum.Çaylak programında benim doğum günümü de kutlarsanız çok mutlu olurum.Şimdiden çok teşekkür ederim.

Murat DOĞAN

Merhaba çaylak benim adım Murat 21 Mayıs 2002de doğdum doğum günümü kutlarsanız sevinirim

İlayda Derya Ortuloğlu

Merhaba çaylak ben Taha Cansu Ortuloğlu . Doğum günüm 20.06.2006 de doğdum
Doğum günümü kutlarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler. :)

Melisa Paşa Lucky KESKİN

Merhaba Çaylak. Ben Fethiye'den Melisa KESKİN. Ben 4 Mayıs 2004 tarihinde doğdum. Seni çok seviyorum. İzleyebildiğim zamanlar izliyorum. İyiki varsın. Umarım doğum günümü kutlarsın

senem çiçek

merhaba çaylak bn senem 17.05 2002 tarihinde doğdum Seni çok seviyorum. Her zaman izliyorum. İyiki varsın. Umarım doğum günümü kutlarsın

senem çiçek

bn izmirdeenim

Asya Işık

Merhaba çaylak ben Asya 11.01.2004doğumluyum İzmir'in Çeşme ilçesinde oturuyorum lütfen doğum günümü kutlarmısın?

Mert Algın

merhaba ben BERK ALGIN 8 MAYIS 2003 (08.05.2003) DOGUM GUNUM LUTFEN DOGUM GUNUMU KUTLAYIN !!!!

Murat Şeker

adım murat ve sizi severek izliyorum benim doğum günümde yayınlar mısın
2005/06/10

Yamaç Uslu

Merhaba benim adım YAMAÇ USLU. Hep sizi izliyorum. Benim doğum günüm 12 Haziran 2006. Doğum günümü kutlarsanız sevinirim. Teşekkürler

eda keleş

Merhaba Çaylak;
Ben Eda benim doğum günüm 23.05.2003 yani 23 Mayıs 2003 bu sene 11 yaşıma gireceğim. Benimde doğum günümü kutlarsan çok mutlu olurum. İyi günlerrr.....

Suavi Güzen

23.5.2014(23mayıs2014)(cuma)

Emin Şahin

merhaba çaylak bn Emin kardeşim Pınar ın doğum gününüde kutlarmsn lütfen .ona süpriz olacak lütfennn
:) şimdiden teşekkürler
(07.12.1999)
15 yaş

mehmet ali soğancı

MERHABA ÇAYLAK BEN MEHMET ALİ SOĞANCI. 18 HAZİRAN 2002 DOĞUMLUYUM . BENİM DOĞUM GÜNÜMÜ DE YAYINLAR MISIN ??? . ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

Simge İskaloğlu

Merhaba çaylak ben SİMGE SANEM İSKALOĞLU ben 7 AĞUSTOS 2002 DOĞUMLUYUM.BURSADA YAŞIYORUM BENİM DOĞUM GÜNÜMÜDE KUTLARMISIN ??? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

Hilal Tufan

merhaba çaylak ben hilal 1 temmuz 2000 doğumluyum benimde doğum günümü kutlar mısın şimdiden teşekkür ederim ^_^

Tolga Atila

muhammet atil 18.07.2003. ığdır

Bilge Ekin

Adım Bilge, 18.07.2003 tarihinde 12 yaşına gireceğim..

Yorum yaz...