Haydi Çalkala 1. Sezon 2. Bölüm (Türkçe Dublaj)



Rocky ve CeCe, dans etme konusunda çok yetenekli olan iki genç kızdır. Ayrıca çok da yakın arkadaşlardır. Haydi Çalkala Chicago programına katılma şansını elde ederek yıldızların dünyasına çok büyük bir adım atmışlardır. Onların danslarını görünce hem gözlerinizi alamayacaksınız hem de onların yaşantılarını görünce gülmekten kendinizi alamayacaksınız!..


HastaLaVi2 Web Tasarımcısı

2009 yılından beri bloglar ile uğraşıyorum. Bu dünyaya atıldığımdan beri yepyeni bilgiler edinip duruyorum. Umarım bu başarı sonsuz olur.

12 yorum:

  1. admin lütfen herşeyden önce haydi çalkanın bölümlertni yüklermisin ayrıca siteniz muhteşem ötesi

    YanıtlaSil
  2. Eğer diğer bölümlerini yüklemezseniz 8 yıl sonra size bir çakıcam yere sericem

    YanıtlaSil
  3. lütfen diğer bölümleride ekleyin

    YanıtlaSil
  4. Evet haydi çalkala izlemek istiyorum ama sadece 2 bölüm yüklenmiş diğer bölümler ne zaman yüklenecek acaba ?

    YanıtlaSil
  5. Çılgın Düşlü Adam Haklı 2 Bölüm Nedir Abi ya Bütün Bölümlerini Yüklesenizee!!!

    YanıtlaSil
  6. Siteniz Çok Güzel Disney Channel Videolarını ve Haydi Çalkala Bölümlerini eklediğiniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. diğer bölümleri yükleyin lütfeennn

    YanıtlaSil
  8. açılmıyor neden düzeltin hemen ! düzeltmenizi arz ederim

    YanıtlaSil
  9. 2021den yazıyorum site çok kötü

    YanıtlaSil
  10. Ohaa herkes 2013 te yorum yapmış ŞAÖSLAOSAMNSKAM

    YanıtlaSil