Sitemiz Yenileniyor!


Hepinize merhaba arkadaşlar! Öncelikle şunu söyleyeyim. Bütün site baştan aşağıya yenileniyor. Yeni temamız aktif oldu. Bundan sonra da eksik olan dizileri ve filmleri ekleyeceğiz. Birkaç gün içerisinde sitemizde her şeyi bulabileceksiniz.

Ayrıca yeni bir forumumuz açıldı: DisneyTurk. Bu forumda da aynı zamanda güncellemelerimiz yapılacak.

Takipte kalın ve yeni dizilerimizin yüklenmesini bekleyin. Çok yakında birçok yeni dizi yüklenecek.

Hepinizin kurban bayramı kutlu olsun! Sonra görüşmek dileğiyle... :)
HastaLaVi2 Web Tasarımcısı

2009 yılından beri bloglar ile uğraşıyorum. Bu dünyaya atıldığımdan beri yepyeni bilgiler edinip duruyorum. Umarım bu başarı sonsuz olur.

9 yorum:

  1. Violetta nın bölümlerini lütfen yükleyin bak size yalvarıyorum ne olur yükleyin

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Waverly Büyücüleri 4 Sezona kadar bölümü var ama burda 1 ve 2 sezonun bölümü bile yok !

    YanıtlaSil
  5. LUTFEN DIZIYI DAHA YENI OGRENDIM VE IZLEMEK ISTIYORUM BÖLUMLERINI GERI GETIRIRSENIZ SEVINIRIM

    YanıtlaSil
  6. Hepsi kapalı bende dizilerin başka bir siteden falan mı izliyorsunuz?

    YanıtlaSil